`Halo, Halo.;))
We wtorek nakręciłam dla Was filmik, ale nie wiem czemu nie mogłam go wstawic.;/ Dopiero dziś udało mi się go dodac ! :D Nie ukrywam ale gdy kręciłam ten filmik miałam treme. Miejmy nadzieję , że szybko zniknie.:) Jaka jest u Was pogoda ? U mnie niby słonko jest , ale go nie ma.;p Ja już w domku jestem , nie było mnie 2 dni na blogu , a tu 66 odsłon.:D Nie ukrywam byłam mile zaskoczona.:)) No dobra , ja zmykam na tv , trzymac się. To czeesc ! ^^
i jak wrażenia po 1-szym filmiku ? ;>
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz